Amanda

Först och främst Grattis i efterskott Linnea som fyllde 12 år igår! Hurra Hurra Hurra Hurra!


Och igår såg jag och familjen en film som heter Derek Zoolander. Och i filmen var det ett litet skämt som jag noterade. Dom var manliga modeller, 2 stycken, och frågade sin tjejkompis som var mode-journalist och det roliga vad att dom frågade: Modellerna: Vad tycker du om modeller?
Tjejen: Ärligt, vill ni höra sanningen?
Modellerna: Ja
Tjejen: Jag tycker som är själviska och fåfänga. (Kommer inte ihåg mer av vad hon sa)
Modellerna: Men vad tycker du om manliga modeller då??


Hahahahah!!! Det var superkul! Och jag och min lillasyster gillar en till serie som är Pretty Little Liars eller PLL och vi har kommit till 10:onde avsnittet på säsong 1, så det avsnittet ska vi se ikväll! Rekomenderar den till dom som gillar känsla, spänning och kärlek! PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0